Znak sprawy: IZP.271.14.2021 Skalbmierz, dnia 18.01.2022
INFORMACJA
dla Wykonawców nr 1
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa autobusu elektrycznego szkolnego wraz z ładowarką”
Zamawiający działając na podstawie art. 135 oraz 137 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 – dalej ustawy) udziela odpowiedzi na pytania .
Pytanie 1
Zamawiający w punkcie III. 1 SWZ napisał:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu elektrycznego.
1) Wymiary autobusu:
a) długość od 8,8 m do 10,6 m,
b) maksymalna wysokość całkowita do 3,4 m,
c) dopuszczalna szerokość całkowita do 2,4-2,5 m
Czy Zamawiający zgodzi się na dopuszczenie autobusu o długości do 12 metrów i szerokości całkowitej do 2,55 m? W chwili obecnej nie istnieje na rynku autobus, który mógłby pomieścić minimum 41 miejsc siedzących umieszczonych przodem do kierunku jazdy i posiadał długość do 10,6 metra, który jednocześnie będzie spełniał wymogi Rozporządzenia Ministerstwa Infrastruktury w zakresie przewozów szkolnych. Obecne wymogi postępowania znacząco ograniczają uczciwą konkurencję, ponieważ są skrojone pod pojazd, który istnieje jedynie „na papierze” i ma być w przyszłości oferowany przez ARP E-VEHICLES.
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza autobus o długości do 12 metrów i szerokości całkowitej do 2,55 m.
Zamawiający dokonuje modyfikacji rozdziału III ust. 1 pkt1), który otrzymuje brzmienie:
Pytanie 2
Zamawiający w załączniku nr 7 do SWZ, punkt 19 – koła i ogumienie, napisał
1. felgi stalowe, opony radialne, bezdętkowe o rozmiarze 19,5”,
Czy Zamawiający zgodzi się na dopuszczenie felg stalowych, opon radialnych bezdętkowych o rozmiarze 22,5”?
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza felgi stalowe, opony radialne bezdętkowe o rozmiarze 22,5.
Pytanie 3
Zwracamy się z prośbą o podanie adresu skrzynki ePUAP:
Odpwoiedź
GMINA SKALBMIERZ: ( /h3833vmqgp/SkrytkaESP ), na którą należy złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu za pomocą miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl). Przed złożeniem oferty pomocna jest instrukcja z portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf)
Zamawiający dokonuje modyfikacji załącznika nr 7 do SWZ aktualna treść załącznika zostaje zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania.
W związku udzielonymi odpowiedziami Zamawiający dokonuje zmiany terminu składania i otwarcia ofert. Aktualnie obowiązujący termin składania i otwarcia ofert to 08.02.2022r., godzina pozostaje bez zmian.
Zamawiający modyfikuje:
Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert przez okres 90 dni tj. do dnia 08.05.2022 r.
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 08.02.2022 r. do godz. 09:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.02.2022 r. o godzinie 11:00