Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz

Ikona statystyk

2010-01-08
Ikona statystyk

Nabór na wolne stnaowisko urzędnicze - podinspektor ds. zamówień publicznych i współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy

URZĄD MIASTA I GMINY W SKALBMIERZU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

- PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I WSPÓŁPRACY Z JEDNOSTKAMI POMOCNICZYMI GMINY

Liczba lub wymiar etatu:  1

1. Wymagania niezbędne:

a)      wykształcenie wyższe,

b)     spełnienie wymogów określonych w ustawie o pracownikach samorządowych,

c)      dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel, Internet
Explorer,

d)    znajomość przepisów ustaw: Prawo zamówień publicznych, o funduszu sołeckim,
o finansach publicznych o samorządzie gminnym oraz Kodeks postępowania
administracyjnego.

2. Wymagania dodatkowe:

a)      umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów,

b)     umiejętność pracy w zespole,

c)      umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( fax, kserokopiarka)

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)      prowadzenie spraw wynikających z ustawy o funduszu sołeckim,

b)     prowadzenie zadań z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych, a szczególnie
współpraca z poszczególnymi referatami oraz Komisją Przetargową w zakresie
przygotowania i prowadzenia postępowań przetargowych,

c)      koordynowanie przedsięwzięć ochrony przeciwpożarowej w mieście i gminie oraz
współpraca z jednostkami OSP.

4. Wymagane dokumenty:

a)     życiorys (CV),

b)    list motywacyjny,

c)     kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

d)   kserokopie świadectw pracy.

e)     kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

f)      oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

g)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych,

h)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

UWAGA: list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy , oświadczenia kandydata powinny
być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1 p. nr 8 w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. zamówień publicznych i współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy w Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu, w terminie do dnia 22 stycznia 2010 r. do godz. 15.15. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową - decyduje data wpływu . Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu tj. rozmowy kwalifikacyjnej i testu wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatowi telefonicznie przez sekretarza komisji rekrutacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie intemetowej BIP Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu ul. Kościuszki 1

Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 1 luty 2010 r. w pełnym wymiarze czasu pracy.

Druk kwestionariusza osobowego oraz oświadczeń stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Skalbmierz, 2010-01-08

 

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-26 15:03:01, zmian dokonał(a): pszmigiel

WCAG 2.0 (Level AA)