BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKALBMIERZ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DS. DROGOWNICTWA
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu
ul. T. Kościuszki 1 ; 28-530 Skalbmierz
2. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
4) wykształcenie: wyższe techniczne
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
6) prawo jazdy kat. B
7) znajomość problematyki samorządu w szczególności ustaw:
- o samorządzie gminnym
- kodeksu postępowania administracyjnego
- o drogach publicznych
- prawo zamówień publicznych
- o ochronie przyrody
3. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność pracy w zespole
2) biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Office w tym programów użytkowych takich jak Word, Excel
3) gotowość podnoszenia kwalifikacji
4. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy – 1 etat
2) praca biurowa przy komputerze, praca w terenie
3) przewidywany termin zatrudnienia – listopad 2020 r.
4) wynagrodzenie: zgodne z obowiązującym regulaminem wynagradzania
5) czas pracy: norma dobowa 8 godz. ; przeciętna tygodniowa norma czasu pracy
w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy – 40 godz.
6) godziny pracy 7.15 – 15.15
7) miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu budynek Urzędu
ul. T. Kościuszki 1, I piętro – schody, budynek bez windy.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Zakres podstawowych wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem gminnych dróg, ulic, przystanków autobusowych, mostów, placów i parków,
b) prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem drogami gminnymi, przystankami, autobusami, mostami oraz organizacją ruchu drogowego, wydawanie decyzji w sprawie lokalizacji zjazdów z dróg gminnych, zajęcia pasa drogowego i opłat za zajęcie pasa drogowego,
c) prowadzenie spraw związanych z odwodnieniem dróg na terenie gminy,
d) współpraca z innymi zarządcami dróg na terenie gminy w przedmiocie ich utrzymania,
e) wydawanie opinii w sprawie projektów zmian organizacji ruchu drogowego,
f) prowadzenie spraw modernizacji, utrzymania i ochrony dróg oraz wykonywanie funkcji zarządcy dróg gminnych,
g) prowadzenie spraw związanych ze zbiorowym transportem drogowym,
h) przygotowywanie decyzji dotyczących wydawania zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV – z informacjami: dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, opis dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzające staż pracy tj. świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie,
4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie
i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
6) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami,
które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych
z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów,
7) oświadczenie kandydata, że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega,
8) klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane
i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu lub doręczone listownie w terminie do dnia
28 października 2020 r. godz. 10.00 - adres: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu,
ul. T. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz (sekretariat p. nr 8) w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze : ds. drogownictwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu”.
8. Informacja dodatkowa:
1. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej/testu.
3. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru. Dokumenty aplikacyjne mogą odebrać osobiście w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.
4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w BIP oraz na tablicy in-formacyjnej urzędu.
5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
6. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na za-sadach określonych w odrębnych przepisach.
Skalbmierz, 2020-10-13
Pliki do pobrania: