Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz

Ikona statystyk

Nabór na wolne stanowisko pracy

Ikona statystyk

ds. Księgowości budżetowej

BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

 

  1. Nazwa i adres jednostki

         Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu

         ul. T. Kościuszki 1;     28-530 Skalbmierz

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie z uwzględnieniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinią,
  5. wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

1) znajomośćproblematyki samorządu w szczególności:

  • ustawy o samorządzie gminnym
  • kodeksu postępowania administracyjnego
  • ustawy o finansach publicznych
  • ustawy o rachunkowości

- ustawy o podatku VAT

2) umiejętność pracy w zespole,

3) dobra znajomość obsługi programów komputerowych MS Office, obsługa poczty     e-mail oraz obsługa urządzeń biurowych,

4) komunikatywność, samodzielność, sumienność,

5) gotowość podnoszenia kwalifikacji.

 

  1. Warunki pracy:
  1. wymiar czasu pracy – 1 etat
  2. praca biurowa przy komputerze
  3. przewidywany termin zatrudnienia styczeń 2024 r.
  4. wynagrodzenie zgodne z obowiązującym regulaminem wynagradzania
  5. czas pracy: norma dobowa 8 godz. ; przeciętna tygodniowa norma czasu pracyw przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy – 40 godz.
  6. godziny pracy 7.15 – 15.15
  7. miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1– schody, .

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższa niż 6%.

6. Zakres podstawowych wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji księgowej kosztów Urzędu Miasta i Gminy
  2. Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej projektów realizowanych ze źródełzewnętrznych pozyskanych przez Gminę.
  3. Przygotowywanie przelewów do zapłaty należności dla dostawców i odbiorcówz tytułu zakupu usług i materiałów.
  4. Dekretacja dokumentów księgowych.
  5. Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej kont depozytowych.
  6. Prowadzenie rodzajowej ewidencji księgowej majątku Gminy wedługklasyfikacjirodzajowej środków trwałych ( ewidencja analityczna środków trwałych ).
  7. Sporządzanie sprawozdań do GUS.
  8. Przygotowywanie zarządzeń w sprawie zmian w budżecie.
  9. Przygotowywanie planów finansowych w programie Respons.
  10. Przygotowywanie i przekazywanie planów finansowych dla podległych jednostekna podstawie wydanych zarządzeń i uchwał.
  11. Wgrywanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań z operacji finansowych orazsprawozdań finansowych otrzymanych od podległych jednostek w systemie Bestia(Rb-27S, Rb-28S, Rb-34s, Rb-50S, Rb-N-, Rb-Z, Rb-ZN, Rb-ZZ).

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu)
  3. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodnośćz oryginałem) potwierdzające staż pracy tj. świadectwa pracy lub w razie pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie
  4. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodnośćz oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
  5. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegoi umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznychz obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów
  7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
  8. oświadczenie kandydata, że nie posiada przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega
  9. klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2022 r. poz. 530 ze zm.).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu  lub doręczone listownie w terminie do dnia  27 grudnia 2023 r. godz. 9.00  - adres: Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. T. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz (sekretariat) w zaklejonych kopertach  z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze : ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu”.

 

7. Informacje dodatkowe:

1. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej/testu.

3. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.  Dokumenty aplikacyjne mogą odebrać osobiście w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów  zostaną one komisyjnie zniszczone.

4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1.

5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone  do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.

6. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

 

 

Skalbmierz, 2023-12-12

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz
Informację wytworzył:
Agata Pietrzyk
Informację wprowadził:
pszmigiel
Data wytworzenia:
2023-12-12
Data publikacji:
2023-12-12
Data ostatniej zmiany:
2023-12-12

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-26 15:03:01, zmian dokonał(a): pszmigiel

WCAG 2.0 (Level AA)