„… dla rozwoju województwa Świętokrzyskiego …”
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym na realizację zadania:
Kompleksowa modernizacja placówek oświatowych w Skalbmierzu i Topoli szansą na zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych.
“Remont placówki oświatowej w Skalbmierzu”
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: Gmina Skalbmierz
28-530 Skalbmierz, ul. Tadeusza Kościuszki 1.
Tryb zamówienia
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r.
(5.150.000 euro)
adres strony internetowej na której umieszczone będą poszczególne Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia:
www.skalbmierz.eobip.pl
Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
3. Opis przedmiotu zamówienia:
45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
Przedmiotem zamówienia jest zadanie nr 3 projektu pn. „Kompleksowa modernizacja placówek oświatowych w Skalbmierzu i Topoli szansą na zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych”
Remont placówki oświatowej w Skalbmierzu
Zad. Nr 3 obejmuje:
· wymiana okien i drzwi (częściowa),
· remont pomieszczeń Szkoły i Gimnazjum
· Instalacja wod.kan. i c.o.,
Szczegółowy zakres zawiera dokumentacja (projekt, przedmiar, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) stanowiąca załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego.
UWAGA! Projekt oraz STWiOR opisuje przedmiotowe zadanie – nr 3 oraz zad. 1, które nie dotyczy tego postępowania przetargowego.
Termin wykonania zamówienia:
Lp. |
Zadania/części Zad.3 |
Rozpoczęcie realizacji nie później niż |
Zakończenie realizacji do dnia |
1. |
Remont placówki oświatowej w Skalbmierzu |
25-06-2010 |
20-08-2010 |
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058)
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (metoda ocen: spełnia – nie spełnia).
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem"
3) Wykaz wykonanych (przynajmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot poszczególnych zadań. Aby spełniać ten warunek, prace na które Wykonawca się powołuje muszą być ukończone, a ich wartość nie mniejsza niż 50% ceny ofertowej danego zadania. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
4) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, wraz z jej uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby (kierownika robót ) na listę członków właściwej izby (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie), załącznik nr 5
5) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wymagania dotyczące wadium
1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł. do dnia 27.05.2009r. do godz. 9.00
Kryteria oceny oferty - cena - 100 procent.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia 27.05.2009r. do godz. 900 pokój nr 8 (sekretariat ).
Termin związania ofertą - 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Zespole Administracyjno Finansowym Placówek Oświaty w Skalbmierzu ul. Szkolna 3 w godz. od 800 do 1400, od poniedziałku do piątku - ( bezpłatnie ).
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest: Elżbieta Gruchała tel. 041 35-29-123 (przedmiot zamówienia), Agnieszka Banaś tel. 041 35-29-085 wew. 215 (procedura zamówień)
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.05.2009. o godz. 10.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. Kościuszki 1, sala obrad (poddasze).
Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 133960 dnia 06.05.2009r.
Burmistrz Miasta i Gminy
/-/ Michał Markiewicz
Skalbmierz dn. 2009-05-06
Otrzymują:
1) Ref. Organizacyjny – tablica ogłoszeń
2) Ref. Organizacyjny – strona internetowa-bip
Pliki do pobrania: