O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym na realizację zadania:
Remont świetlic wiejskich wraz z infrastrukturą towarzyszącą w
miejscowościach
Topola i Kobylniki
Nazwa i adres
Zamawiającego
Zamawiający: Gmina
Skalbmierz
28-530
Skalbmierz, ul. Tadeusza Kościuszki 1.
Tryb zamówienia
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej poniżej kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r.
(5.150.000
euro)
adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia:
Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych
2. Zamawiający nie dopuszcza składani ofert częściowych.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV 45000000-7 –
roboty budowlane
1.
Przedmiot
zamówienia obejmuje:
a) Remont świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą
towarzyszącą w Topoli:
-
parter
-
piętro
-
klatka
schodowa i hall
-
elewacja
-
urządzenia
placu zabaw
-
roboty
zewnętrzne
b) Utwardzenie placu przy placu zabaw dla dzieci w Topoli:
- roboty przygotowawcze
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne
- krawężnik
- nawierzchnia placu
- dowiązanie wysokościowe masą bitumiczną
-
chodniki
-bariery
c)
Remont świetlicy wiejskiej
wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kobylnikach
-
sala główna
-
sala mniejsza
-
pomieszczenie za salą główną
-
roboty zewnętrzne
-
utwardzenie placu
-
ogrodzenie
-
ścieżka przez park i dojście
do kurhanu
Szczegółowy zakres zawierają przedmiary,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz uszczegółowienie
przedmiotu zamówienia) stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia publicznego.
Termin wykonania
zamówienia:
do 31.10.2009r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani
wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058)
1.1 Posiadający
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający
niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób
zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie
podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o
zamówienie publiczne
Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę
oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004
roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz
Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (metoda ocen:
spełnia – nie spełnia).
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają
dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.
22 Prawa zamówień publicznych
(załącznik nr 2)
2)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert w
postępowaniu.
Wyżej wymieniony dokument może być złożony w
formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub
osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z
oryginałem"
3) Wykaz
wykonanych robót budowlanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Aby
spełniać ten warunek, prace na które Wykonawca się powołuje muszą być
ukończone, a łączna wartość nie więcej niż trzech robót nie mniejsza
niż 200.000 zł. Warunek
ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te
zostały wykonane należycie (w przypadku
składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą
spełniać łącznie)
4) Wykaz osób,
którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj. imię i
nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika robót – wymagane jest
załączenie zaświadczenia, wydanego
przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzającego wpis danej osoby (kierownika
robót ) na listę członków właściwej
izby oraz ważne uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi.
W przypadku wskazania przez
wykonawcę osoby, którą będzie dysponował zamawiający wymaga pisemnego
zobowiązania innych podmiotów do
udostępnienia w/w osoby.
(w przypadku składania oferty przez
wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie), załącznik nr 5
5) Polisa, a w przypadku jej braku innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej
700 tys. zł.
(w przypadku składania oferty przez
wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie).
6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po za terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie składanych dokumentów zastosowanie ma
odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. w
sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz
form w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn.
zm.)
Dokumenty
sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język
polski, podpisane (każdy dokument) przez wykonawcę i tłumacza przysięgłego.
Wymagania dotyczące wadium
Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany
jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00
zł. do dnia 30.07.2009r. do godz. 9.00
Kryteria oceny oferty - cena - 100 procent.
Oferty należy
składać w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia 30.07.2009r. do godz. 900 pokój
nr 8 (sekretariat ).
Termin związania
ofertą - 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie
przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Nie ustanawia się
dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie
przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia
zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia
podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać
w Siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz ul. T. Kościuszki 1,
pokój nr 10 od poniedziałku do piątku w
godz. 7.30-13.00 (bezpłatnie).
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest: Jolanta
Kądziela tel. 041 35-29-085 w. 220
(przedmiot zamówienia), Agnieszka Banaś tel. 041 35-29-085 wew. 215 (procedura
zamówień)
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.07.2009. o godz. 10.00
w Urzędzie Miasta
i Gminy w Skalbmierzu, ul. Kościuszki
1, sala obrad (poddasze).
Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
pod nr 108335-2009 dnia 09.07.2009r.
Burmistrz
Miasta i Gminy Skalbmierz
/-/
Michał Markiewicz
Salbmierz dn. 2009-07-09
Otrzymują:
1) Ref. Organizacyjny – tablica
ogłoszeń
2) Ref. Organizacyjny – strona
internetowa-bip
Pliki do pobrania: