O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym na realizację zadania:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Topola – etap II, Sielec Kolonia, Sielec Biskupi, Drożejowice, ul. W.Witosa, Pl. M.C. Skłodowskiej, ul. Szkolna, ul. Kępa,
ul. 5-go Sierpnia w Skalbmierzu
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: Gmina Skalbmierz
28-530 Skalbmierz, ul. Tadeusza Kościuszki 1.
Tryb zamówienia
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r.
(5.150.000 euro)
adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z przyjętym podziałem przedmiotu zamówienia tj.
Zad. 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowość Topola – etap II
Zad. 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowość Sielec Kolonia, Sielec Biskupi, Skalbmierz: Pl. M.C. Skłodowskiej, ul. Szkolna
Zad. 3. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowość Drożejowice, Skalbmierz: ul. W. Witosa – etap II, ul. 5-go Sierpnia i Kępa
3. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei: wyrównywanie terenu
CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
CPV 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy:
W miejscowości Topola:
1. obsługa geodezyjna
2. rurociągi grawitacyjne fi 250mm
3. rurociągi grawitacyjne fi 200mm
4. rurociągi grawitacyjne fi 160mm
5. rury ochronne arot-rozkop
6. studzienki rewizyjne pro 400 do rur tworzywowych
7 studzienki rewizyjne pro 200 do rur tworzywowych
8.montaż studzienek rewizyjnych dn 1000
9.oznakowanie trasy sieci kanalizacyjnej
10.próba szczelności sieci kanalizacyjnej
11.inwentaryzacja powykonawcza
12.zajęcie pasa drogowego
W miejscowości Sielec Kolonia:
1.obsługa geodezyjna
2. rurociągi grawitacyjne fi 200
3. rurociągi grawitacyjne fi 160mm
4. rurociągi tłoczne
5. przepompownia ścieków szt.4
6. zasilanie energetyczne przepompowni ścieków
7. studzienki rewizyjne pro 400 do rur tworzywowych
8. studzienki rewizyjne pro 200 do rur tworzywowych
9. montaż studzienek rewizyjnych dn 1000
10. oznakowanie trasy sieci kanalizacyjnej
11. próba szczelności sieci kanalizacyjnej
12. inwentaryzacja powykonawcza
13. zajęcie pasa drogowego
W miejscowości Drożejowice:
1 obsługa geodezyjna
2. rurociągi grawitacyjne fi 200
3. rurociągi grawitacyjne fi 160mm
4. studzienki rewizyjne pro 400 do rur tworzywowych
5. studzienki rewizyjne pro 200 do rur tworzywowych
6. montaż studzienek rewizyjnych dn 1000
7. oznakowanie trasy sieci kanalizacyjnej
8. próba szczelności sieci kanalizacyjnej
9. inwentaryzacja powykonawcza
10. zajęcie pasa drogowego
W miejscowości Skalbmierz ul. W. Witosa – etap II
1. obsługa geodezyjna
2. rurociągi grawitacyjne fi 250
3. rurociągi grawitacyjne fi 200
4. rurociągi grawitacyjne fi 160mm
5. przewiert pod dnem rzeki
6. studzienki rewizyjne pro 400 do rur tworzywowych
7. studzienki rewizyjne pro 200 do rur tworzywowych
8. montaż studzienek rewizyjnych dn 1000
9. przepompownie ścieków
10. oznakowanie trasy sieci kanalizacyjnej
11. próba szczelności sieci kanalizacyjnej
12. inwentaryzacja powykonawcza
13. zajęcie pasa drogowego
W miejscowości Skalbmierz: Plac M.C. Skłodowskiej, ul. Szkolna
1. prace przygotowawcze i organizacyjne
2. rozebranie nawierzchni drogowej
3. rozebranie chodnika i krawężników
4. roboty ziemne - wykopy
5. odwodnienie wykopów
6. umocnienie wykopów
7. wymiana gruntu jezdnia i chodnik
8. montaż kolektora PVC fi200
9. montaż kolektora PVC fi 160
10. montaż studzienek rewizyjnych dn 1000
11. montaż elementów studni rewizyjnych
12. studzienki rewizyjne pro 400 do rur tworzywowych
13. studzienki rewizyjne pro 200 do rur tworzywowych
14. próba szczelności
15. oznakowanie trasy sieci kanalizacyjnej
16. odtworzenie nawierzchni drogowej
17. odtworzenie chodnika i krawężników
18. inwentaryzacja powykonawcza
W miejscowości Skalbmierz: ul. Kępa i 5–go Sierpnia
1. prace przygotowawcze i organizacyjne
2. rozebranie nawierzchni drogowej
3. rozebranie chodnika i krawężników
4. roboty ziemne - wykopy
5. odwodnienie wykopów
6. umocnienie wykopów
7. wymiana gruntu jezdnia i chodnik
8. montaż kolektora PVC fi200
9. montaż kolektora PVC fi 160
10. montaż studzienek rewizyjnych dn 1000
11. montaż elementów studni rewizyjnych
12. studzienki rewizyjne pro 400 do rur tworzywowych
13. studzienki rewizyjne pro 200 do rur tworzywowych
14. próba szczelności
15. oznakowanie trasy sieci kanalizacyjnej
16. odtworzenie nawierzchni drogowej
17.odtworzenie chodnika i krawężników
18. inwentaryzacja powykonawcza
Szczegółowy zakres zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiary, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, zwanej dalej SIWZ.
Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i w przypadku rozbieżności tego dokumentu z dokumentacją projektową pierwszeństwo ma dokumentacja projektowa.
UWAGA!
Dokumentacja projektowa – miejscowość Skalbmierz ul. W. Witosa obejmuje część zrealizowanego już odcinka (etap I), tj. odcinek od włączenia do studni betonowej Nr 4 – skrzyżowanie z ul. 5-go Sierpnia, który nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż urządzenia i materiały wskazane w dokumentacji kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Termin wykonania zamówienia:
Zad. |
Części i etapy realizacji Projektu |
Przewidywane rozpoczęcie realizacji |
Zakończenie realizacji |
1. |
Topola Kanał A st. bet. Ø 1000 nr 2 do włączenia do sieci istniejącej Kanał C st. PP-b Ø 315 nr 12 do włączenia do sieci istniejącej Kanał D st. bet. Ø 1000 nr 16 do st. bet. Ø 1000 nr 6 Kanał F st. PP-b Ø 200 nr 12 do st. bet. Ø 1000 nr 6 Kanał E st. PP-b Ø 200 nr 11 do st. bet. Ø 1000 nr 6 wraz z przejściem przez rzekę Nidzicę (działka ewid. nr 652) R.O.PE Ø 315-11 do st. bet. Ø 1000 nr 4 Kanał L |
19.10.2009r. |
20.05.2010 |
Topola – pozostała część projektowa |
według ustaleń w umowie |
20.11.2010 |
|
2. |
Sielec Kolonia Odcinek Sielec Kolonia-Sielec Biskupi Kanał A od st. bet. Ø 1000 nr 9 do włączenia do istniejącej sieci Kanał B Kanał C Skalbmierz Pl. M.C. Skłodowskiej, ul. Szkolna
|
19.10.2009r. |
20.03.2010
|
Sielec Kolonia – pozostała część projektowa
|
według ustaleń w umowie |
20.11.2010 |
|
3. |
Drożejowice Skalbmierz ul. W.Witosa – etap II Skalbmierz ul. 5-go Sierpnia i Kępa
|
według ustaleń w umowie |
20.07.2011 |
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058)
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (metoda ocen: spełnia – nie spełnia).
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem"
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Aby spełniać ten warunek, prace na które Wykonawca się powołuje muszą być ukończone, a wartość każdej z robót nie mniejsza niż 2 mln. zł. brutto. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie)
4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj. imię i nazwisko osoby/osób, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy: wymagane jest załączenie zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzającego wpis danej osoby (kierownika budowy) na listę członków właściwej izby oraz ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowo - kanalizacyjnych, oraz imię i nazwisko osoby która będzie pełnić funkcję kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: wymagane jest załączenie zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzającego wpis danej osoby (kierownika robót) na listę członków właściwej izby oraz ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych .
W przypadku wskazania przez wykonawcę osoby/osób, którą/mi będzie dysponował zamawiający wymaga pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w/w.
(w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie), załącznik nr 5
5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 2.000.000 zł. (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, podpisane (każdy dokument) przez wykonawcę i tłumacza przysięgłego.
Wymagania dotyczące wadium
Zadanie 1. – 35 000 zł
Zadanie 2. – 35 000 zł
Zadanie 3 . – 55 000 zł
Kryteria oceny oferty - cena - 100 procent.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia 30.09.2009r. do godz. 900 pokój nr 8 (sekretariat ).
Termin związania ofertą - 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz ul. T. Kościuszki 1, pokój nr 10 od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-13.00 (bezpłatnie).
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest: Jolanta Kądziela tel. 041 35-29-085 w. 220 (przedmiot zamówienia), Radca Prawny Ryszard Kałat tel. 041 35-29-085 wew. 221 (procedura zamówień).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.09.2009. o godz. 10.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. Kościuszki 1, sala konferencyjna (poddasze).
Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 296040-2009 dnia 27.08.2009r.
Burmistrz Miasta i Gminy Skalbmierz
/-/ Michał Markiewicz
Salbmierz dn. 2009-08-27
Otrzymują:
Dokumentacja:
1.KANALIZACJA SANITARNA I DESZCZOWA
2.KANALIZACJA SANITARNA UL WITOSA
3.KANALIZACJA SANITARNA TOPOLA ETAP 3
4.KANALIZACJA SANITARNA DROZEJOWICE
5.KANALIZACJA SANITARNA SIELEC KOLONIA
Pliki do pobrania: