O G Ł O S Z E N I E
o przetargu
nieograniczonym na realizację zadania:
sprzedaż
i sukcesywną dostawę wyrobów cukierniczych i soków owocowych w ramach projektu
pt. Wiedza i umiejętności kluczem do lepszej przyszłości współfinansowanego ze
środków unii europejskiej w ramach europejskiego funduszu społecznego,
poddziałanie 9.1.2- Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o
utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług
edukacyjnych Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki.
Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Skalbmierz
28-530 Skalbmierz, ul. T. Kościuszki
1
tel. 041/35-29-085, fax.
041/35-29-085 w. 232
Tryb zamówienia
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r.
(206.000 euro)
adres stron internetowych na których umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych
2. Zamawiający nie dopuszcza składani ofert częściowych.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Kod CPV
Wyroby ciastkarskie 15812100-4
Napoje
orzeźwiające 15982000-5
Przedmiotem
zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa wyrobów cukierniczych i soków
owocowych w ramach projektu pt. Wiedza
i umiejętności kluczem do lepszej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.1.2 -
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do
edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Przez
usługę sprzedaży i sukcesywnej dostawy wyrobów cukierniczych i soków owocowych
rozumie się dostarczenie produktów
składających się z bułki słodkiej z nadzieniem owocowym, serowym lub budyniowym
i soku owocowego w kartonie o pojemności 200 ml dla uczestników projektu do
Zespołu Placówek Oświatowych w Skalbmierzu. Zestaw ma składać się z bułki
słodkiej z nadzieniem owocowym, serowym lub budyniowym i soku owocowego w
kartonie o pojemności 200 ml oryginalnie zapakowanego przez producenta. W
zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego sprzedaży i dostawy wchodzi
przygotowanie i dostarczenie 32 200 zestawów bułek i soków na zajęcia
pozalekcyjne w ramach projektu. Zajęcia odbywać się będą przez 4 dni w
tygodniach nauki szkolnej oraz przez 6 dni w wakacje i ferie zimowe.
Łącznie na każde z 3220 spotkań należy dostarczyć 10 zestawów składających
się z bułki i soku, w sumie 32 200 zestawów. Posiłki muszą być dostarczane
do szkoły na każde zajęcia według harmonogramu i w ilości uprzednio uzgodnionej
z Zamawiającym. W przypadku, gdy zajęcia miałyby się nie odbyć, Wykonawca
zostanie poinformowany o tym fakcie co najmniej na 24 godziny wcześniej.
Zamawiający na podstawie art.144 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie możliwość
zmiany umowy z uwagi na zmianę stanów żywieniowych i specyfikację działalności.
Zmiany ilościowe zamawianego towaru mogą wystąpić w granicach 20% zamówienia
podstawowego.
Termin wykonania zamówienia:
Czas
trwania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r.
Opis warunków udziału w
postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
Do przetargu
mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z
2007r. oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058)
5.1 Posiadający
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
5.2 Posiadający
niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób
zdolnych do wykonania zamówienia;
5.3 Znajdujący się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5.4 Nie podlegający
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5.5 Posiadają aktualną
pozytywną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
Ocena
spełnienia warunków będzie
polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i
dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją
Istotnych Warunków Zamówienia (metoda
ocen: spełnia – nie spełnia).
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w
postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik
nr 2)
Dokumenty:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
aktualną pozytywną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora
Sanitarnego
Pozostałe
oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
- OFERTA – z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr
1 do specyfikacji
- parafowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3
do specyfikacji,
Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Kryteria oceny oferty - cena - 100 procent.
Oferty
należy składać w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat
Urzędu Miasta i Gminy Skalbmierz lub
przesłać na adres Zamawiającego do dnia
03.02.2010 r.
do godz. 900.
Termin związania ofertą - 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
Specyfikacje
istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Zespole Placówek Oświatowych w
Skalbmierzu ul. Ppor. Sokoła 55 w godz. od 800 do 1400
od poniedziałku do piątku ( bezpłatnie), lub w sekretariacie UMiG Skalbmierz.
Osobą
upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Piotr Binkowski, tel. (041) 35-29-010 w
sprawie przedmiotu zamówienia, Robert Prusek w sprawie procedury zamówień
publicznych, tel. 041 35 29 010 od poniedziałku do piątku w godz. od 800
do 1400.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.02.2010. o godz. 10.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz.
Ogłoszenie
umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod
nr 22330 - 2010
Burmistrz
Miasta i Gminy Skalbmierz
/-
/ Michał Markiewicz
Pliki do pobrania: