Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz

Ikona statystyk

Ikona statystyk

Skalbmierz: Przetarg nieograniczony na ZAKUP Z DOSTAWĄ KOPARKO -ŁADOWARKI w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym dla Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu
Numer ogłoszenia: 103901 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skalbmierz , ul. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3529085, faks 041 3529085 w. 232.

  • Adres strony      internetowej zamawiającego: www.skalbmierz.eobip.pl www.skalbmierz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na ZAKUP Z DOSTAWĄ KOPARKO -ŁADOWARKI w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym dla Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup (z dostawą) używanej KOPARKO - ŁADOWARKI w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym dla Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 193 000 euro. Przeznaczenie: Kopanie, plantowanie, ładowanie. Wymagane parametry techniczne zamawianej koparko - ładowarki: Ogólne dane techniczne i wymagania - rok produkcji od 2008r Koparka podsiębierna - Kąt obrotu wysięgnika koparkowego - 180° - Głębokość kopania min. 5,6m (wysięgnik teleskopowy) - Łyżka koparkowa z zębami szer min 60cm, łyżka do kopania i skarpowania rowów szer. min 150 cm, widły. - układ roboczy ładowarki równoległy z dwoma cylindrami przechyłu łyżki. Ładowarka - Łyżka uniwersalna otwierana z przykręcanymi zębami + lemiesz - z możliwością spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozścielania i wyrównania. - Wysokość ładowania min. 3,5 m licząc do sworznia obrotu (wywrotu) łyżki ładowarkowej, - Pojemność łyżki min. 1.00 m3, - Łyżka 4 w 1 Krokodyl - łyżka pływająca, - układ stabilizacji jazdy. Silnik - Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, chłodzony cieczą, - Moc znamionowa min. 70 kW Skrzynia biegów - skrzynia biegów typu Powershift (lub o parametrach równoważnych) - 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu Układ kierowniczy - Układ hydrostatyczny, gwarantujący lekkie sterowanie koparką przy każdej prędkości jazdy, - opony przód tył minimum 60% dobre. Układ elektryczny -Układ elektryczny powinien spełniać wymagania polskich oraz europejskich przepisów bezpieczeństwa: w szczególności połączenia powinny być zamknięte i wodoszczelne Kabina - Kabina o konstrukcji zapewniającej bezpieczeństwo, dobrą widoczność, ergonomie, niski poziom hałasu oraz komfort pracy dla operatora z ogrzewaniem i wentylacją - Wskaźniki: temperatury płynu chłodzącego silnik, temperatury oleju skrzyni biegów, poziomu paliwa, temperatury oleju hydraulicznego lampki świateł drogowych, przeciw mgielnych, kierunkowskazów, Hamulce - Hamulec zasadniczy - wielotarczowy, mokry, wspomagany i sterowany hydraulicznie, działający na tylne kola - Hamulec postojowy i awaryjny-wielotarczowy, mokry, mechanicznie sterowany. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia - Koparko-ładowarka będzie dostarczona do siedziby zamawiającego do Skalbmierza ul. Kościuszki 1, na koszt Wykonawcy, - Zapewniona będzie (w dniu dostawy) instrukcja obsługi oferowanej koparko-ładowarki w języku polskim oraz katalog części zamiennych, - Przed podpisaniem umowy koparko - ładowarka winna być udostępniona do oględzin w miejscu postoju. Zamawiający w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie Zamawiający odstąpi od zakupu koparko - ładowarki. - W dniu podpisania umowy koparko - ładowarka winna być udostępniona jeszcze raz do oględzin w siedzibie Zamawiającego tj. teren miasta Skalbmierz wraz z dokonaniem próby sprawności pojazdu. Zamawiający w przypadku stwierdzenia zmian w stanie technicznym pojazdu w porównaniu do wcześniejszych oględzin w miejscu postoju zastrzega sobie odstąpienie od zakupu koparko - ładowarki. - Wykonawca musi posiadać serwis stacjonarny w postaci warsztatu w odległości maksymalnie 200 km od siedziby Zamawiającego. - Wykonawca musi posiadać mobilny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu zgłoszenia. - Wykonawca przedstawi referencje w postaci wykazu podobnych dostaw, - Wykonawca zapewni szkolenie operatora,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.00.00-9, 66.11.40.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie      zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Posiadający wiedzę i doświadczenie. Wykonawca musi złożyć oświadczenie że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - (załącznik nr 2) do SIWZ. Ocena ww. warunku w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą: spełnia - nie spełnia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi złożyć oświadczenie że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (załącznik nr 2) do SIWZ. Ocena ww. warunku w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą: spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi złożyć oświadczenie że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (załącznik nr 2) do SIWZ. Ocena ww. warunku w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą: spełnia - nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi złożyć oświadczenie że znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - (załącznik nr 2) do SIWZ. Ocena ww. warunku w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli       odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku       podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,       wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania       wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia       albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w       zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono       upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu       składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie       zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek       na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane       prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności       lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -       wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania       wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia       albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o       zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem       terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o       udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Przebieg wyrażony w      motogodzinach - 30
  • 3 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skalbmierz.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz ul. T. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz ul. T. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Pliki do pobrania:

Podmiot udostępniający:
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz
Informację wytworzył:
 
Informację wprowadził:
ppietrzyk
Data wytworzenia:
 
Data publikacji:
2011-04-01
Data ostatniej zmiany:
2011-04-12

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-23 08:03:19, zmian dokonał(a): pszmigiel

WCAG 2.0 (Level AA)