Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĘDU MIASTA I GMINY SKALBMIERZ

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz

Ikona statystyk

2008-11-24
Ikona statystyk

Nabór na wolne stanowisko

BURMISTRZ  MIASTA  I  GMINY

SKALBMIERZ

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO  PRACY

PODINSPEKTOR  ds. funduszu alimentacyjnego

w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu

 

1.     Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, socjologia, resocjalizacja, pomoc społeczna i pokrewne lub podyplomowe z w/w kierunków,

b) spełnienie wymogów określonych w art. 3  ustawy o pracownikach samorządowych.,

c) znajomość przepisów z zakresu ustawy o: pomocy osobom uprawnionym do alimentów, pomocy społecznej, finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,

d) umiejętność pracy na komputerze.

 

2.     Wymagania dodatkowe:

a) umiejętność pracy w zespole,

b) umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań,

c) gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,

d) dokładność, terminowość, samodyscyplina.

3.     Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)      działania podejmowane wobec dłużników alimentacyjnych:

- przyjmowanie wniosków od wierzycieli o podjęcie działań wobec dłużnika alimentacyjnego,

- występowanie do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań wobec dłużników alimentacyjnych,

- występowanie do organów prowadzących postępowanie egzekucyjne o wydanie zaświadczenia zawierającego informacje o stanie egzekucji, przyczynach bezskuteczności oraz podjętych działań mających na celu wyegzekwowanie należności alimentacyjnych,

- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych z dłużnikami w celu  ustalenia sytuacji rodzinnej, dochodowej, zawodowej i zdrowotnej dłużnika alimentacyjnego, ustalenie przyczyn nie wywiązywania się z obowiązku alimentacji,

- przeprowadzanie działań mających na celu sporządzenie oświadczenia majątkowego dłużnika,

- występowanie do Ośrodków Pomocy Społecznej o udzielenie informacji dotyczącej korzystania z pomocy społecznej dłużnika alimentacyjnego,

- przekazywanie komornikowi prowadzącemu egzekucję informacji ustalonych w toku postępowania z dłużnikiem,

- pomoc dłużnikowi w wywiązaniu się ze zobowiązań alimentacyjnych:

> zobowiązanie i dopilnowanie obowiązku zarejestrowania dłużnika w PUP jako osoby poszukującej zatrudnienia,

> występowanie do Starosty o aktywizację zawodową,

> kierowanie wniosków do Starosty o skierowanie dłużnika alimentacyjnego do robót publicznych lub prac organizowanych na zasadzie robót publicznych,

- działania podejmowane wobec dłużnika odmawiającego współpracy z organem właściwym:

> kierowanie do prokuratury wniosków o ściganie za przestępstwo z art.209 kk, tj. uchylanie się od ciążącego na nim z mocy ustawy lub orzeczenia sądowego obowiązku opieki przez niełożenie na utrzymanie osoby najbliższej,

>kierowanie wniosków do Starosty o zatrzymanie prawa jazdy,

- występowanie do Starosty z wnioskami o zwrot zatrzymanych praw jazdy dłużnikom, którzy podjęli współdziałanie z organem właściwym,

- informowanie organu właściwego wierzyciela o podjętych działaniach wobec dłużnika.

     b) działania wobec osób uprawnionych do alimentów:

          - przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa doświadczeń z funduszu             

          alimentacyjnego,

          - przygotowanie decyzji w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego,

          -ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń z funduszu,

          - sporządzanie list wypłat,

          - przygotowywanie poleceń przelewów dla osób uprawnionych do korzystania ze 

           świadczeń funduszu alimentacyjnego,

          -sporządzanie sprawozdań o wydatkach na świadczenia z funduszu

           alimentacyjnego,

          -wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego,

          -współpraca z ROPS, ZUS, PUP,

          - przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie funduszu alimentacyjnego,

          - przygotowywanie decyzji w sprawie funduszu alimentacyjnego,

        c) zadania pozostałe:

 - wykonywanie innych zadań według wskazań bezpośredniego przełożonego oraz kierownictwa urzędu.

      4. Wymagane dokumenty:

       a) list motywacyjny wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych

           osobowych,

       b)curriculum vitae wraz z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych

          osobowych,

       c)kserokopie świadectw pracy;

       d)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;

       e)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

       f)oryginał kwestionariusza osobowego dla pracownika ubiegającego się o  

         zatrudnienie,

       g)oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

       h)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia 

          na określonym stanowisku,

       i)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych 

         zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji

         (zgodnie z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U.

         z 2002 r., Nr101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o treści:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

          j)inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i    

            umiejętności.

 

UWAGA: list motywacyjny, CV, klauzule o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1 p. nr 8 w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem              i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor                 ds. funduszu alimentacyjnego w  Urzędu  Miasta i Gminy w Skalbmierzu,  w terminie do dnia 15 grudnia 2008 r. do godz. 15.15. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową - decyduje data wpływu .

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu  Miasta i Gminy w Skalbmierzu,                            ul. T. Kościuszki 1

 

Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 1 stycznia 2009 r. w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

 

 

                                                       BURMISTRZ

                                                       /-/   MICHAŁ  MARKIEWICZ

                                              

 

Skalbmierz, 2008-11-24

 

 

 

 

 

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-17 14:48:, zmian dokonał(a): pszmigiel

WCAG 2.0 (Level AA)