URZĄD MIASTA I GMINY W SKALBMIERZU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
- PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I WSPÓŁPRACY Z JEDNOSTKAMI POMOCNICZYMI GMINY
Liczba lub wymiar etatu: 1
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) spełnienie wymogów określonych w ustawie o pracownikach samorządowych,
c) dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel, Internet
Explorer,
d) znajomość przepisów ustaw: Prawo zamówień publicznych, o funduszu sołeckim,
o finansach publicznych o samorządzie gminnym oraz Kodeks postępowania
administracyjnego.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( fax, kserokopiarka)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o funduszu sołeckim,
b) prowadzenie zadań z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych, a szczególnie
współpraca z poszczególnymi referatami oraz Komisją Przetargową w zakresie
przygotowania i prowadzenia postępowań przetargowych,
c) koordynowanie przedsięwzięć ochrony przeciwpożarowej w mieście i gminie oraz
współpraca z jednostkami OSP.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
d) kserokopie świadectw pracy.
e) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
f) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych,
h)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
UWAGA: list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy , oświadczenia kandydata powinny
być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu ul. T. Kościuszki 1 p. nr 8 w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. zamówień publicznych i współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy w Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu, w terminie do dnia 22 stycznia 2010 r. do godz. 15.15. Dokumenty można składać osobiście lub drogą pocztową - decyduje data wpływu . Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o zakwalifikowaniu się kandydatów po wstępnej selekcji do kolejnego etapu tj. rozmowy kwalifikacyjnej i testu wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatowi telefonicznie przez sekretarza komisji rekrutacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie intemetowej BIP Urzędu Miasta i Gminy w Skalbmierzu oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu ul. Kościuszki 1
Informujemy, iż planowane zatrudnienie nastąpi z dniem 1 luty 2010 r. w pełnym wymiarze czasu pracy.
Druk kwestionariusza osobowego oraz oświadczeń stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Skalbmierz, 2010-01-08