REJESTRACJA ZGONÓW
OPIS USŁUGI - zgon rejestruje kierownik urzędu stanu cywilnego właściwy ze względu
na miejsce zgonu albo na miejsce znalezienia zwłok na podstawie karty zgonu i protokołu zgłoszenia zgonu. Po sporządzeniu aktu zgonu wydawany jest z urzędu jeden odpis skrócony aktu zgonu. Zarejestrowanie zgonu umożliwia pochówek osoby zmarłej.
CZAS REALIZACJI
WYMAGANE DOKUMENTY
OPŁATY - zgłoszenie oraz jeden odpis skrócony aktu zgonu zwolnione są od opłaty skarbowej.
TRYB ODWOŁAWCZY - nie przysługuje
PODSTAWA PRAWNA
MIEJSCE OBSŁUGI KLIENTA - Urząd Stanu Cywilnego w Skalbmierz PL.M. Curie-Skłodowskiej pokój nr 5
NUMER TELEFONU 413505225
ADRES STRONY INTERNETOWEJ BIP – www.skalbmierz.eobip.pl
DNI I GODZINY OBSŁUGI KLIENTA – od poniedziałku do piątku od godz. 7:15 do godz. 15:15
INFORMACJE DODATKOWE
Obowiązek zgłoszenia zgonu do Urzędu Stanu Cywilnego ciąży w kolejności na następujących osobach:
- małżonku lub dzieciach zmarłego,
- najbliższych krewnych lub powinowatych,