„…dla rozwoju województwa Świętokrzyskiego...”
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym na realizację zadania:
Rozbudowa bazy rekreacyjno-sportowej w mieście Skalbmierz na rzecz rozwoju czynnego wypoczynku i turystyki
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: Gmina Skalbmierz
28-530 Skalbmierz, ul. Tadeusza Kościuszki 1.
Tryb zamówienia
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r.
(5.150.000 euro)
adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV 45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i
kolei; wyrównywanie terenu
CPV 45233220-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg
CPV 45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty
ziemne
CPV 45212200-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
CPV 45233222-1 – Roboty w zakresie chodników
CPV 45342000-6 – Wznoszenie ogrodzeń
CPV 45223821-7 – Elementy gotowe
CPV 45232400-6 – Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
CPV 45221113-7 – Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Parking przy zalewie
2) Parking przy stadionie
3) Ścieżka rowerowa
4) Roboty ziemne
5) Zagospodarowanie placu boiska
- chodniki dla pieszych
- plac zabaw wewnątrz pierścienia
- skate park
- ściana do gry w tenisa
- ogrodzenie boiska
- siatka do wyłapywania piłek
- mała architektura
6) Odwodnienie
7) Kładka pieszo-rowerowa w ciągu wałów zbiornika wodnego w Skalbmierzu
- fundamentowanie
- zbrojenie
- beton
- konstrukcja stalowa
- izolacje i nawierzchnie na obiektach
- bezpieczeństwo ruchu
Szczegółowy zakres zawierają przedmiary, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz uszczegółowienie przedmiotu zamówienia) stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego.
Termin wykonania zamówienia:
Lp. |
Etapy realizacji Projektu |
Rozpoczęcie realizacji |
Zakończenie realizacji |
1. |
Kładka pieszo-rowerowa w ciągu wału zbiornika wodnego Wykonanie ścieżki rowerowej oraz parkingu przy stadionie i przy zalewie |
Wymagana data rozpoczęcia 20-10-2009 |
20-06-2010 |
2. |
Mała architektura, pozostałe roboty budowlane |
01-07-2010 |
20-08-2010 |
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058)
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (metoda ocen: spełnia – nie spełnia).
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem"
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Aby spełniać ten warunek, prace na które Wykonawca się powołuje muszą być ukończone, a łączna wartość nie więcej niż trzech robót nie mniejsza niż 400.000 zł. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie).
4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj. imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy – wymagane jest załączenie zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzającego wpis danej osoby (kierownika budowy) na listę członków właściwej izby oraz ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej.
W przypadku wskazania przez wykonawcę osoby, którą będzie dysponował zamawiający wymaga pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w/w osoby.
(w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie), załącznik nr 5
5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 1.200.000 zł.
(w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po za terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, podpisane (każdy dokument) przez wykonawcę i tłumacza przysięgłego.
Wymagania dotyczące wadium
Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 25 000,00 zł.
Kryteria oceny oferty - cena - 100 procent.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego do dnia 08.10.2009r. do godz. 900 pokój nr 8 (sekretariat ).
Termin związania ofertą - 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy Skalbmierz ul. T. Kościuszki 1, pokój nr 10 od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-13.00 (bezpłatnie).
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest: Ewa Pozłotka tel. 041 35-29-085 w. 220 (przedmiot zamówienia), Jolanta Kądziela tel. 041 35-29-085 wew. 215 (procedura zamówień).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.10.2009. o godz. 10.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Skalbmierzu, ul. Kościuszki 1, sala konferencyjna (poddasze).
Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 320422 -2009 dnia 16.09.2009r.
Burmistrz Miasta i Gminy Skalbmierz
/-/ Michał Markiewicz
Salbmierz dn. 2009-09-16
Otrzymują:
1) Ref. Organizacyjny – tablica ogłoszeń
2) Ref. Organizacyjny – strona internetowa-bip
Dokumentacja projektowa rozbudowa bazy rekreacyjno-sportowej
Dokumentacja projektowa - kładka pieszo-rowerowa
STWiOR rozbudowa bazy rekreacyjno-sportowej
Pliki do pobrania: